Inne miejsca

poniedziałek, 14 sierpnia 2006

SOWY - pozaplanowe


Nawet ostatnio mam trochę czasu na dziubanie  i nie wiem czemu ... oszukuję... wiem czemu: podglądnęłam!  I zabrałam się za obrazki Gockela , których wcale w moich planach nie było!!!
No ale teraz są i cieszę się z niejakiej odmiany po Powellkach. Teraz mały kawałeczek - nie mówię nic o tym co będzie docelowo - możecie zgadywać
teraz to już wszystko wiadomo... sowa wyszyła się...
kurczę, wygląda ta Sowa raczej jak papuga... a tu jeszcze drugi ptak...
Mam - mam drugiego ptaszora

3 komentarze:

  1. Chyba już wiem, ale nie powiem co to...Niech inni też maja okazję pozgadywać:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bingo! Czyli zgadłam dobrze:-)). Ciekawe są obrazki Gockela i proste w wkonaniu:-) - tak mi sie wydaje;-). Aniu nie jest tak źle sowa ma kształt sowy :-), a że bardziej jest kolorowa niż w naturze to cóż...widać będzie bardziej awangardowa ;-)...

    OdpowiedzUsuń
  3. przypuszczałam ale pewności nie miałam sowa bardzo ładna tak inna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)