Inne miejsca

poniedziałek, 16 marca 2009

CH Blue City - Pasja - likwidacja do 30.03


Wiem, że jesteście oblatane po różnych forach, z różnych miast pochodzicie, ale świat się robi co raz mniejszy. I wiem, że większość z Was zna i planuje zakupy w pasmanterii Pasja, w Warszawie. Choćby podczas Dni Kraftu zbliżających się wielkimi krokami w kwietniu w CH Blue City.

Nie miłe zupełnie newsy Wam przynoszę. Miałam je od tygodnia i dzisiaj podczas wizyty w Pasji, jeszcze je potwierdziłam.

Otóż na skutek krwiożerczego kryzysu, ceny wynajmu CH podobno wzrosły tak bardzo (ponadto rozliczane są w walucie), że Właściciel pasmanterii Pasja nie wytrzymał tego finansowo i podjął decyzję o likwidacji sklepu do końca marca 2009.
Na mieście się mówi, że podczas Dni Kraftu będzie tylko stoisko z Pasji. Trudno mi powiedzieć jak bogate w asortyment – słyszałam tylko o artykułach do decupage.
Co gorsza informacje przeciekają tylko do stałych klientów odwiedzających sklep. Nie ma żadnych informacji na witrynach, cisza na stronie, żadnych newsletterów.

Ja nie podważam decyzji– na pewno była podyktowana wynikami finansowymi. Poza tym oczywiście każdy szef ma prawo zamknąć firmę, ograniczyć działalność jeśli Mu się to po prostu nie opłaca.

Ale jakikolwiek brak informacji na ten temat do Klienta jest karygodny.

Wiem, że planujecie zakupy w Blue City. Weźcie pod uwagę powyższe informacje.

7 komentarzy:

  1. Dziękuję Aniu za informację... Często tam kupuje... i nie ładnie zrobili że nie powiadomili:( gdzie ja teraz materiał będe kupowała:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się tam wybierałam planując zakupy właśnie przy okazji Dni Kraftu - dzięki za info, znaczy się że muszę się wybrać wcześniej.
    A czy wiesz czy będą otwierać sklep w jakimś innym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam w sobotę i nic, ani słowa o zamknięciu :( Powinni przynajmniej wyprzedaż zrobić :) A tak się cieszyłam, że jeszcze dokupię parę rzeczy na Dniach Kraftu :( Pozostaną mi "rodzime" lubelskie pasmanterie, których wyposażenie pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to smutno mi. :(
    Jedyna dobrze zaopatrzona pasmanteria...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyprzedaży to nie zrobią pewnie, bo sklep internetowy jeszcze prowadzą i pewnie tam wszystko przerzucą. Ale szkoda, ja też tam lubiłam zaglądać. Z innego źródła wiem, że Blue City z cenami najmu faktycznie przegina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasja działa, a jakże, przenieśli się na Mokotów na ul. Wałbrzyską 3/5, troszkę za Landem i troszkę trzeba poszukać wejścia bo przechodzi się przez jeden budynek i przez podwórko, ale w sumie można dotrzeć i zrobić zakupy, właśnie byłyśmy tam z MoniZ i teraz mamy znacznie bliżej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. no patrz - nie znałam adresu... natomiast ja piszę w tym poście /data marcowa/ o likwidacji stoiska w Blue City.
    Szkoda że informacje o nowym adresie działania pasmanterii nie są rozprzestrzeniane przez samych zainteresowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)