Inne miejsca

wtorek, 24 listopada 2009

Archiwum: Budujemy nowy dom (8) schody

W całym tym zalataniu SAL-owym nie mogę zapomnieć o tym że jeszcze mam pracę i dom i faktury do zapłacenia.
Dzisiaj po pracy złapałam za szmatę i fruuu!!!! Polatałam po szafach - albo mam mało pudeł w szafach, albo nie wiem co innego bo w półtorej godziny biegania po drabinie się uwinęłam z pawlaczami. Reszta jest w porządku i nie wymaga sprzątania.
Teraz wreszcie popłaciłam górę faktur z różnych Firm. Mogę odsapnąć. Właśnie dostałam sygnał że lecą do mnie  już niespodzianki piękne - wkrótce zrobi się u mnie zwierzyniec :D
Mam na niego pomysł specjalny, ale o tym w swoim czasie.
Minęły trzy tygodnie od czasu gdy ostatni raz pisałam o domku. A tymczasem ... pojawiły się schody cudnej urody! I na pięterko będziemy wchodzić już po bardzo wygodnych drewniaczkach:
Grabina - schody
Schody to dzieło Taty Janka - ależ On ma cierpliwość i łapki zdolne do drewna!!
W dodatku na parterze są ściany wygipsowane i wymalowane !!!! Yupi !!! Jest co raz bardziej przyjemnie :) Nawet nasza graciarnia dostała piękne białe ściany:
Grabina
Domek na zimę musi być przygotowany i udało się zamontować okiennice. Zmieniły bardzo wygląd domku, ale niewątpliwie zabezpieczają domek przed przypadkowymi Zwiedzającymi.
Grabina - okiennice
Grabina - okiennice
Najbliższe pół soboty i niedzielę spędzę na działce - trzeba podjąć próbę posprzątania, choć na tip top jeszcze nic nie urządzamy, bo czeka nas po pierwsze martwy okres zimowy i  do tego cyklinowanie i lakierownie podłóg na początku wiosny.
Ale i tak jestem szczęśliwa :) 

6 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie jeśli ktoś ma ochotę i możliwości to jak najbardziej samo mieszkanie w domu jest niezwykle fajne. Dla mnie jednak nadal mieszkanie jest lepsze i tym bardziej z rynku pierwotnego. Bardzo mi się podobają mieszkania z https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html i muszę przyznać, że będzie to właściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co by nie było to sama budowa domu jest zazwyczaj rozłożona na kilka etapów. Jak dla mnie bardzo fajnie sprawdza się również posiadanie ładnego podjazdu. Osobiście korzystałam z usług firmy https://bruk.warszawa.pl/ która doskonale wykonuje prace brukarskie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie takie sprawy są dość ważne i ja jeszcze chcę powiedzieć, że również bardzo ważną opcją jest to aby mieć wiedzę komu zlecić wykonanie remontu. Od siebie chcę powiedzieć, że jak coś to na pewno firma http://remonty.wroclaw.pl/ takimi rzeczami się zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Komfort użytkowania przestrzeni zewnętrznych, takich jak tarasy czy ogrody, znacząco wzrasta dzięki zastosowaniu nowoczesnych pergoli i systemów zacienienia. Nie tylko chronią one przed nadmiernym nasłonecznieniem, ale również umożliwiają korzystanie z tych przestrzeni niezależnie od kaprysów pogody. https://drosystems.pl/ to miejsce, gdzie można znaleźć szeroki wybór rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego domu, gwarantując zarówno funkcjonalność, jak i wyjątkowy design.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)