Inne miejsca

wtorek, 26 sierpnia 2014

Niby milczę

ale prawdą to do końca nie jest. Bo kto mnie podgląda na fejsie ten wie że uczestniczę w różnych Spotkaniach, spotykam utalentowane osoby, które to motywują a czasami nawet śnią się po nocach jako zjawy senne czyniąc wyrzuty.
No to się zawzięłam i nadrabiam zaległości: 2 nowe boki SBC uszyte.
Z żółci i pomarańczu powoli zmierzam ku czerwieniom  (szyje się dzisiaj i jutro.....) i fioletom.

Na fioletach utknę bo doszłam do wniosku że mam drastyczny brak kolorów!
Będą zakupy :D

12 komentarzy:

  1. Aniu co to będzie, bo ja życiowo noga jestem? Kolorki bardzo letnie, chyba na przekór aurze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żesz...wywale mój telefon...szyciowo miało być, a nie życiowo ;-)

      Usuń
  2. Dobrze, że jesteś na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba w końcu konto na fb założę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonecznie,a tęczowo będzie cudnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się znakomicie. Pozdrawiam serdecznie. Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają te kolorki:) Zazdroszczę zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to będzie piękne. Kolory rewelacyjne, jak dojdzie reszta to hoho.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory obłędne! Energetyzujące i wesołe, ponieważ konta na fb nie mam, więc proszę o wpisy na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zapowiedź, fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolorystyka, akurat na jesień

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)