poniedziałek, 31 lipca 2017

Moja

Doszłam do wniosku że mam dość wzdychania do szuflady.
Więc wyciągnęłam swoje szmaty najpiękniejsze, pocięłam (!!!!!) i uszyłam top na SWOJĄ kołdrę/otulacz  - czy co tam ma być miłego do przytulania i okrywania.

Blok najprostszy z możliwych: 5" kwadrat - jeszcze takiego nie szyłam. 




Dane techniczne:
Tkaniny różne - mix FQ z szuflady
Rozmiar: 120 cm x 180 cm
Kwadraty 5"


To na razie tylko top ale już wiem jak będę pikować i nawet mam "plecy" więc następny etap powinien być stosunkowo szybki (około 2 miesiące hehe).
Przeznaczenie jak wskazuje tytuł: #mła, #moja, #tylokomojainiechktośtknietopożałuje

21 komentarzy:

  1. Piękny - bardzo optymistyczny i słoneczny. Życzę dużo międzyczasów na dokończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu - zwłaszcza życzenia przyjmuję hurtem :D

      Usuń
  2. Piękne, żywe kolorki... na pewno będzie ci się nią miło okrywać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - i rozmiar ma taki w sam raz na jedną osobę. Będzie to mobilny otulacz użytkowy ;)

      Usuń
  3. Matko jedyna! Pocięłaś kapusty! I to kilka różnych! Ja właśnie je sobie sprawiłam... I jestem z nimi na etapie wzdychania, stąd mój szok ;-) A tak poza tym, wulkan kolorów :-) Zimowe wieczory spędzone na otulaniu kolorami. Fajnie.
    Życzę duuużo międzyczasu w niedoczasie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocięłam bo moje kapusty już zleżały - teraz po przetworzeniu mają nową, przebitą datę ważności :D
      A na serio: cięłam z duszą na ramieniu. Przy drugim cięciu emocje opadły i cieszyłam się z tego że materiał schodzi :)
      Życzę Ci znalezienia projektu godnego cięcia tych skarbów :)

      Usuń
    2. Ale nie za szybko. Powzdychaj sobie jeszcze :D

      Usuń
  4. Ślicznie.. Nic dodać nic ująć.. Kolorki są cudne..;) Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny otulacz. Lubię takie klimaty. Piękne materiały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko. Teraz każdemu polecę przełamanie siebie i użycie wreszcie trumiennych szmat ;)

      Usuń
  6. I bardzo dobrze, czas zacząć dbać i o siebie! Świetne kolorki, szalona energia z otulacza bije!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że to widać (tę energię) i dziękuję :)

      Usuń
  7. Przepiękna!!!!<3 ja mam zawsze problem, żeby zszyć równiutko kwadraty :( żeby się nic nie poprzesuwało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tej narzucie odkryłam zaletę użytkowania szpilek podwójnych. Spina się nimi szwy i ani drgnie - musi wyjść równo. Pomaga też zagnieżdżanie szwów oczywiście. Polecam tutoriale na youtube :)

      Usuń
  8. This is a really good idea that you have going on.
    หนังผี

    OdpowiedzUsuń
  9. zasłużyłaś na swój top. Ja też dopiero w tym roku dla siebie uszyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)